logo

Usługi księgowe

I. Prowadzenie ksiąg handlowych:

1. Opracowanie zasad polityki rachunkowości,

2. Opracowanie zakładowego planu kont i jego wdrożenie,

3. Dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej,

4. Ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,

5. Ustalenie wysokości należnego i naliczonego podatku VAT,

6. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do US,

7. Sporządzenie obowiązkowych sprawozdań finansowych do GUS,

8. Sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,

9. Sporządzanie zeznań rocznych,

10. Zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz ze sporządzeniem bilansu rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej.

 

II. Księga przychodów i rozchodów


1. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów zgodnie z aktualnymi przepisami, w tym:          

a) ewidencjonowanie dokumentów zakupu,

b) ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży oraz

c) ewidencjonowanie dokumentów wewnętrznych (PK, DW),


2. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,


3. Przygotowanie planu amortyzacji,


4. Prowadzenie rejestrów VAT,


5. Prowadzenie rejestru przebiegu samochodów,


6. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego,


7. Sporządzanie przelewów z tytułu zobowiązań publiczno-prawnych,


8. Sporządzanie innych niż roczne, okresowych deklaracji i sprawozdań wymaganych przepisami prawa,


9. Roczne rozliczenie działalności gospodarczej na podstawie prowadzonej księgi przychodów i rozchodów.


Cookies
Projekt i wykonanie BerMar multimedia

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny.